Dagboek Michel; het voorwoord

 

In alle eerlijkheid, ik heb me heel erg verheugd dit deel van de site te mogen besmeuren met teksten. Het heet ‘Dagboek Michel’ al is het meer van toepassing om hier Michels business dagboek van te maken. Hoe dan ook, kunnen en mogen schrijven vanuit eigen belevingen, ervaringen en percepties, en deze te delen met u, is een waar geschenk voor mij.

Mijn dagboekverhalen zijn soms grappig (bedoeld), ze beschrijven vaak herkenbare pijnlijke situaties, in het bedrijfsleven, maar ook in het dagelijkse leven. Ik sluit niet uit dat u tijdens het lezen van zo’n verhaal een vreemd gevoel van geïnspireerd zijn ervaart. Mocht dit zo zijn, dan kunt u er van uit gaan dat dit ook mijn intentie was.

De beschreven anekdotes zijn altijd sales, marketing, management, leadership en organisatie -driven. En, aangezien ik de verhalen toch echt voor u schrijf   -tot zover de het concept dagboek-  kent elk verhaal een boodschap. Een boodschap waar u mogelijk iets aan heeft. Die u kunt gebruiken, zakelijk en privé. Een thema om met iemand anders over te praten, over te sparren. Mogelijk een trigger om contact op te nemen met mij. Waar ik graag tijd voor vrij maak, en zonder tegenprestatie…